Fuck alla dom..

Så fucking less på att samhället ska särbehandla människor från andra religoner. läste i tidningen idag att massa svennar (ta inte illa upp alla normala svenskar) hade varit på massa flyktingar i vännäs, fucking jävla horvännäsbor! lägg ner den där jävla saken att gå på invandrare som just kommit till sverige! KOM BARA ni är alltid välkommna på ålidhem/ersboda! varför gå på massa hjälplösa invandrare som redan haft det jobbigt nog i det landet dom kom ifrån! alla respekt till alla dom invandrarna i vännäs!


Helt jävla sjukt... sätt dom där svennarna bakom galler som ni gör med oss.. det kommer inte hända ett fucking skit med dom där vännäsborna! men händer det där på ålidhem eller ersboda när det är vuxna/ungdomar från andra länder eller vänner till invandrarna så, gör samhället allt vad dom kan för att sätta oss bakom lås och bom!

Min pappa som nu bor på böleäng.. det är helt sjukt när jag är där, jag går på gatan, alla kollar snett.. jag går in för att handla på ica då har jag 3 fucking väktare efter mig! jävla råtter! 
 
Jag står på skolan på teg när det är beef. en kille drar kvin mot en tjej jag lackar och tar tag i den svennen. polisen kommer och jagar mig? försöker få det till att det är jag som dragit kniv.. det är jag som sitter i häktet när de är den mammaknullaren som drar kniv mot en tjej... polisen förblindar mig i hat!

Aja det är samhället som har fostrat mig till den jag är idag, och det är ni som får lida..

Aja ska tagg, sova nu men det här är bara början.. PEACEEEE


ALL RESPEKT TILL ÅLIDHEM!    


Kommentarer
Postat av: umeåbo

sant sant sant

2009-05-12 @ 00:52:18
Postat av: ulisbullis

sant så sant.

2009-05-12 @ 08:24:56
URL: http://ulrikasandstromblogg.se
Postat av: Nathali

Du har så rätt Micke. Allt sånt där som händer är så jävla orättvist.

2009-05-12 @ 11:04:12
URL: http://nathalibergdahl.blogg.se/
Postat av: Naima

truetrue

2009-05-12 @ 11:05:39
URL: http://naimaas.blogg.se/baranaima
Postat av: Amanda Åström

word!

2009-05-12 @ 11:44:11
URL: http://amandaastrom.blogg.se/
Postat av: Mannen

Ingen verkar veta att invandraren som bråket handlade om (det är inte alla invandrare som det handlar om) hade misshandlat en flicka på liljaskolan i vännäs, det tystar ju media ner eftersom det blir större rubriker i tidningarna.. piiz

2009-05-18 @ 20:53:41
Postat av: Anonym

skön dubbelmoral där, du särbehandlade just oss etniska svenskar

2009-06-08 @ 01:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0