Ännu en natt.

Hallå igen..
Nu sitter jag här igen, sent på natten, eller tidigt på morgon för vissa :)
jag förstår verkligen inte varför jag inte kan sova på natten, jag somnar vid 1, men likt förbannat så vaknar jag vid 3 och är klar vaken, fattar inte ;/

Så vad har jag gjort under den gågna dagen?
ja allt startade med att jag vaknade vid 11 så for jag iväg på gymet en timme och tränade lite lätt,
sedan begav jag mig hemmåt, när jag kom hem så pratade jag med älsklingen i telefon en snabbis<3
innan jag återigen for ut men den här gången för att träffa pontus och robin, jag trodde det skulle vara en kort vistelse utomhus men så vart inte fallet, för det tog lång tid för yidde men tillslut så hookade jag upp med yidde och allting vart klart.. äntligen fick man börja röra sig hemmåt jag for ut klockan 3 och jag tror inte jag var hemma före klockan var halv 8.
så jag kom hem tog en snabb dusch för att värma mig lite, tog på mig kläder, gjorde mig en macka sen var det bara ut i kylan igen för att träffa lodiz (marcus)
vi gick sedan till ungdomsgården på böleäng för att jag behövde prata med en ungdomsledera angående kamsporten som kommer att börja inom kort!
Jag var hemma igen vid halv 10 tiden, och då fick jag äntiligen lägga mig i sängen en stund, så ringde jag upp min allt här på jorden, ronja! <3
finns inget bättre när man är 60 mil ifrån varandra än att få höra sin älskades röst! men det vart tyvär inget långt samtal för älsklingen min har ju en skola att sköta, vilket inte jag har, så hon var tvungen att sova för att orka upp på morgonen, vilket är typ om en timme från och med när jag skriver detta :)
efter att vi hade lagt på så kollade jag en stund på tv innan jag slocknade med kläderna på i sängen, som jag sa i början på inlägget så vaknade jag vid 3 och kunde absolut inte sova, så jag gick och satt mig vid datorn för att kolla, på träningsutrusning som man kanske skulle införskaffa sig.. (bilder kommer)
och nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra nu, och det ända vettiga jag kommer fram till är att kanske bege mig mot shell för att köpa sig cigg men tanke på att dom tog slut för 2 timmar sen, men å andra sidan blir man ju inte så taggad på att vista sig ute när termometern står på -13,2... men men vi får se vad som händer
Nu börjar dessvärre inlägget lida mot sitt slut så jag hoppas alla ni ligger och sover skönt i era sängar nu...
sleep tight....





Sherdog handskar (full kontakt) pris: 299kr





Domination Fight Shorts. pris: 499kr





T-shirt ur Anderson silvas egna kollektion
pris: 199kr





Hoodtröja från butiken fightgear.se/  pris: 499kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0