12 jan. 04:31

Halojj!
jag vil bara börja dagens inlägg med att säga att idag skriver jag mitt första blogginlägg.. Jag hoppas att ni kommer gilla min blogg.. :)



Dagen började med att jag och milkoo (samuel) gick ut på morgonen kl 05.00 (mån) med Lodiz för att rökte och snackade lite skit, kan vara nyttigt även för killar att få göra det ibland... senare på dagen så begav vi oss till teg centralskola för att möta upp Pontus, marcus och truls för att sedan gå vidare till midgårdsskolan.. Det kanske ska sägas att vi alla for till midgård för en anledning, och det var att hitta killen som inte visar någon som helst respekt för döda människor, så vi for dit för att......... ah ni fattar vinkeln.
När vi väl kom fram till midgård och börjar leta, så söker vi utan att hitta honom, tillslut så blir vi less på att leta honom så vi går till informationen för att kolla om det finns ngn kille med det namnet och givetvis så fanns det ju inte det, vilken NITLOTT..
men William om du sitter där ute och läser det här så ska du veta att vi kommer inte sluta jaga dig!

det var förmiddagen, så vad hände på eftermiddagen? Jo nu ska ni få höra.
INTE ETT SKIT! Jag kom hem klockan 15.10 jag tog mig en frukt och sen la jag mig i sängen, SMACK sa det bara så var jag borta,  jag vaknar upp vid 22.50 av att det ringer men jag hinner inte svara, då ser jag att jag har 16 missade samtal och 6 motagna sms..
Tro inte att jag är poppis nu så ligger det faktist inte till, det var nämligen så att min underbara flickvän ronja! <3 hade blivit orolig eftersom att jag inte hade hört av mig.


Så ikväll så ringde jag upp min älskling, som var lite rädd för något som inte finns haha :)
Och nu sitter jag här vid datorn och gör absolut ingenting och har inte gjort sen typ 00.00 :)


Nä nu tror jag nästan att jag ska gå ut på en promenad kanske.. kul att ni läste hujj!(=





7månader med dig älskling! <3

7månader med dig älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0