Trött.!

Halloj nu är det ett tag sen jag skrev ett inlägg här på bloggen, det har hänt mycket sen sist, jag har varit nere i stockholm hos flickvännen. Det var en underbar vecka med både gott och ont, men det är aldrig fel att vara med älsklingen :)

nå vidare till dagen, idag blir dt nog en rolig men ganska upptagen dag, Min mammas man Micke fyller nämnligen 50 år idag :)  (GRATTIS MICKE!)  så dagen blir nog fullt med 50 år fest. jag ska nog dock bara vara här till klockan 20.05 då min buss går hem till staden.

Jag ska även säga att jag pratade med min kära flickvän igårkväll och det kanske ska sägas att hon inte var så väldigt nykter haha hon är så söt när hon är i fyllan lillgumman :)
Hoppas du mår bra idag älskling! :)


nej nu äre dags för mig att börja göra någon nytta i det verkliga livet :) återkommer kanske i slutet på dagen och berättar hur allt har gått :)

hooojjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0